KNO | Kyiv Non Objective «The World of Icons»

KNO | Kyiv Non Objective спільно з Dzyga Art Centre представляють міжнародну виставку безпредметного мистецтва «The World of Icons». У виставці братимуть участь: Дон Вуазін, Деб Ковелл, Тіберій Сільваші, Олена Домбровська, Біллі Ґрюнер, Кайл Дженкінс, Вахіда Ажарі, Бадрі Ґубіанурі, Пітер Холм, Кевін Фінклеа, Лінда Артс, Сара Кейгері, Беверлі Раутенберг, Генрієтта Вант Хуг, Лі Трінчере, Метт Фейлд, Дольф Верлінден, Іво Рінге, Ольга Зомбронь, Міхал Місяк, Марінда Вандехейде, Сергій Попов, Турі Сіметі, Теймур Даімі, Іван Де Меніс, Джордж Міртенс, Вернер Віндіш, Мирослав Вайда, Річард ван дер Аа, Імке ван Дейк та Гуідо Вінклер.

«The World of Icons» є презентацією робіт художників з Європи, США, Австралії та України, творчість яких щільно пов’язана з безпредметним мистецтвом та його сучасними напрямами, такими як reductive art та post-formalism, візуальна мова котрих прикметна тим, що оперує широким спектром художніх засобів вираження.

«The World of Icons» – виставка-підсумок міжнародного проекту «Icons», що був організований мистецьким об’єднанням KNO | Kyiv Non Objective, та який відбувався протягом всього 2018-го року у виставковому просторі Музею М. Булгакова. Проект було задумано та реалізовано як серію експериментальних виставок, а сам простір музею став лабораторією для художніх практик митців із різних країн світу.

Наскрізною лінією проекту є поняття образу в мистецтві. У рамках «Icons» автори намагались знайти відповіді на питання: чи може існувати образ у творах безпредметного мистецтва, якщо в таких творах він постає лише у своїй до-лінгвістичній формі? Чи може нефігуративне мистецтво бути формою естетичного освоєння світу та почуттів або бути формою мислення у світі абстрактних категорій?

Щомісяця митці, підсумовуючи свої роздуми, створювали нову експозицію в лабораторному просторі музею. У якості отриманої «відповіді» на досліджувані питання художники додавали назву свого проекту до загальної назви «Icons». Таким чином постали такі проекти, як: «Icons\Objects», «Icons\Structures», «Icons\Nonobject» та інші.

Узагальнюючи весь цей досвід можна стверджувати, що безпредметне мистецтво не є лише грою з формою та кольором. Художники у своїх творах віднаходять тонкий зв’язок поміж різними категоріями метафізики буття. У свою чергу глядачеві пропонується цілком інший простір для споглядання та відчуття реальності, в якій згармонізований світ відносин поміж базовими категоріями мистецтва, естетики та філософії.